Monday 4 June 2012

Jokes on him again

Hari-hari muka dia aku terpaksa tengok. Ah, agaknya aku kena pasang astro channel animal planet baru aku dapat lupakan dia. Gila kau, hari-hari kot?

Aku tak boleh blah time dia buat ucapan rasmi.
Skill? Zero, wajib tengok teks baru boleh berucap. Kalaulah ucapan teks rasmi Malaysia ni pakai teleprompter, dah lama aku sabotaj potong wayar, biar dia terkebil-kebil atas pentas.Stail dia, 3 perkataan sebut-tgk teks semula-3 perkataan lagi-teks lagi. Shit, I better watch Barney reruns. That's definitely made my head clearer.

Lagi satu, sumpah aku terkejut tengok benda hitam besar penuh skrin aku masa sambutan birthday Agong lepas. Aku ingat cerita seram. Rupanya rambut Rosmah. (Rosmah xtau ke stail layered lagi sesuai utk orang yang berbentuk sfera?). Ah cukuplah dulu. Ingatkan aku ye geng, aku nak pos tudung sarung kat Rosmah esok.

*yawn



No comments: